Re: Anonim

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 14:14:55 MET

Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl) wrote:
: Michal Mosiewicz <mimo_at_interdata.com.pl> wrote:

: > Wydaje mi się, że ograniczasz anonimowość do nieużywania nazwiska,
: > podczas gdy anonimowość to jest posługiwanie się innym nazwiskiem (lub
: > nawet pseudonimem) od tego, pod którym jest się powszechnie znanym.

: O właśnie. Jeśli występujesz z podniesioną przyłbicą (C) LS :) i
: jesteś znany to wiadomo, że nie będziesz kalał swojego nazwiska - to
: wiadomo. Chciałem tylko zwrócić uwagę na to, że ktoś podpisujący się
: nazwiskiem niekoniecznie musi być tym za kogo się podaje.

Podobnie jak ksywka przeciez niektore ksywki sa znane wszystkim i sa
niejako nazwiskami tych osob ale to poprostu juz lata siedzenia na
usenecie

 : --
: Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/

==  Pawel Kaminski (ROBBO) e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl  ==
==    webmaster  http://www.pkp.com.pl/    P.Kaminski_at_pkp.com.pl     ==
== IRC: ROBBO, tel.+48-501-165-856,  SMSFAQ - http://www.smsfaq.w.pl ==