Re: Anonim

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 03:20:30 MET

Michal Mosiewicz <mimo_at_interdata.com.pl> wrote:

> Wydaje mi się, że ograniczasz anonimowość do nieużywania nazwiska,
> podczas gdy anonimowość to jest posługiwanie się innym nazwiskiem (lub
> nawet pseudonimem) od tego, pod którym jest się powszechnie znanym.

O właśnie. Jeśli występujesz z podniesioną przyłbicą (C) LS :) i
jesteś znany to wiadomo, że nie będziesz kalał swojego nazwiska - to
wiadomo. Chciałem tylko zwrócić uwagę na to, że ktoś podpisujący się
nazwiskiem niekoniecznie musi być tym za kogo się podaje.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/