Re: Anonim

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.com.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 02:12:58 MET

Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl> wrote:
> Przecież chodzi o zmianę *prawdziwego* imienia i nazwiska! W Usenecie w
> ogóle niewykonalne!

Dyskusja toczy się w kontekście Usenetu. Ja wiem, że zmiana nazwiska
na drodze urzędowej jest trudna i wyczerpująca (jak wszystkie operacje
urzędowe :), ale jeśli zaczniesz nagle pisać jako "Jan Kowalski" to skąd
będę wiedział że oto pisze tak naprawdę Michał? Proszę, oto zmiana się
dokonała... :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/