"Czy ktos ukradl adres Twojej firmy w Internecie" byloRe: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 21:23:57 MET

Mam prosbe, tytul jest z tresci ogloszenia szwedzkiej firmy,

zwracalem uwage na slowo "ukradl" ale powodz postow byla tak wielka, ze
przeszlo to bez echa.

Czy uzywajac slowa "ktos ci ukradl domene" nie dziala sie niezgodnie z
ustawa.
To co, jak ktos ukradl, to trzeba leciec na policje, czy co.
A jak firma z zarejestrowana nazwa na 2 litery mowi ze nie chce miec
nigdy domeny, to jej nazwa ma ciagle blokowac domeny , absurd
Jack
Czy na polskim rynku