Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 10:42:30 MET

Tue, 10 Nov 1998 20:07:49 GMT, "Seonet Polska Sp. z o.o."
<artur_at_seo.net> napisał(-a):

> Jestem Grzebowski Artur z fimy Seonet Sweden i pisze do Panstwa
<ciach>
> Polsce oraz USA, ze wzgledu na niewidocznosc polskiego Internetu za
> granicami kraju."
>
>Pyta się Pan, czy jest to zgodne z prawdą?
>
> Odpowiedz jest TAK i zaraz objasnie przykladem z życia.
<ciach>
>1997 SKF podjelo decyzje o zmianie dostawcy europali. Zebranie ofert
<ciach>
>innymi z Polski. Spotkalismy sie w SKF-ie i rozpoczelismy poszukiwania
>polskich dealerow, producentow europali. Okazalo sie jednak ze linki z
>wyszukiwarek albo nie odpowiadaly (time out) lub czekaly na odpowiedz
>serwera od 40s do 3 min, po czym rozpoczelo sie ladowanie stron. Efektem
>bylo to, ze zrezygnowalismy po 30 minutach.
Na podstawie tylko jednej tylko nieudanej próby i z jednego tylko
miejsca twierdzicie, że "polski Internet jest niewidoczny poza
granicami"? Śmiała hipoteza.
Kontrprzykład:
Czy jeśli nie uda mi się połączyć i ściągnąć interesujących mnie stron
np. z http://www.microsoft.com w ciągu 30 minut, to mam twierdzić, że
MS nie jest widoczny poza US?

--
Jarek Andrzejewski