Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 09:23:39 MET

On Thu, 12 Nov 1998 00:01:32 +0100, "Jacek Konikowski" <smadler_at_kki.net.pl>
wrote:

>To ciekawe, czy możesz podac wiecej szczegółow dotyczących tejże firmy?
>Od stycznia ruszam z nową rubryka ( "Zero Kumpli!") poswieconą takim i innym
>tego typu "kwiatkom" .
>Zwracam sie też do grupowiczów - jezełi znacie podobne "kwiatki"
>informujcie! A ja juz zrobie co trzeba.

Magazyn, który reprezentujesz, przeprowadził żenujący* (za to bardzo
czołobitny) wywiad z jednym z dyrektorów tej firmy. W numerze gdzie
publikowany był ten wywiad, pojawiły się bodajże 3 całostronicowe (w tym
okładkowe reklamy firmy).

Marcin Jagodzinski
(or compatible)