Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 21:39:00 MET

Dnia 12 Nov 98 o godz. 18:19, Piotr Solarz napisal(a):

> Co więcej jeśli należymy do TPnetu, a uzywamy
> serwera w3cache NASKu to w świat wychodzimy przez łącza NASKowe.
O ile ten w3cache wpusci klienta z TPNET-u. Swego czasu lacze NASK-owe bylo
tak marne, ze ja robilem odwrotnie (tzn. majac lacze do NASK-u korzystalem z
w3cache TPNET-u), zeby bylo szybciej. Ale potem w3cache TPNET-u przestal
wpuszczac spoza TPNET-u. Odwrotnie tez moze byc...

> Na serwery w3cache używane są potężne maszyny, o których większość
> providerów może tylko marzyć. Serwery te pozwalają więc również odciążyć
> serwerki providerów.
E tam... wcale nie takie znowu potezne - jeden z serwerow w3cache, o ktorym
wiem, to zwykla Ultra 1, bynajmniej nie taka duza... (to juz moj serwer jest
mocniejszy) :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl