Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 00:38:25 MET

Krzysztof Koczyjan <krzysztofk_at_rocketmail.com> writes:

> Ano taka, że z Internetu można się całkiem sporo na temat klienta
> dowiedzieć ( np zainteresowania, poglądy jeśli pisuje na newsy ).
> I sprzedawca może się lepiej przygotować...

Hmm... Cos tego nie widze. Jesli pisuje na news podajac swoje imie
i nazwisko, to chyba jest to inny problem, to od razu jestem
identyfikowalny. Jezeli nie podaje prawdziwych danych, to nie widze
powodu dla ktorego sprzedawca (?) mialby jest znac.

Jezeli ogladam WWW, to sprzedawca widzi tylko moj numer telefonu
- a nawet mniej, tylko hash z niego. Co mu to da? Moze mialby jakos
porownac ow hash i usenetem? Hmm...

Chyba ze ktos pisze pod wlasnym nazwiskiem na news (jak np. ja),
i w ew. sklepie internetowym rowniez podaje wlasne nazwisko (tez np. ja)
- wtedy rzeczywiscie sprzedawca moze cos wiedziec o kliencie.
Nie widze w tym zadnego problemu, to moja decyzja.

--
Krzysztof Halasa