Re: Nieuczciwa (?) reklama ? - na temat !!

Autor: W. Krasowski (2mwk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 23:14:06 MET

Krzysztof Gmyr wrote in message ...
>Witam,
>
>Do chwili obecniej nie otrzymalem ZADNEJ odpowiedzi od redakcji
>miesiecznika CHIP. Oznacza to prawdopodobnie, ze:
>[...]

Podobnie jest z MI (Magazyn Internet). Bo np.
>BusinessOnline Ltd wrote
>
>Witam,
>No rzeczywiscie, to granda. Jestem redaktorem magazynu INTERNET wiec
>pomyslałem ze moze warto napisac o tym w naszym pismie.
> Co sadzicie o tym pomysle?

Ja z kolei (W. Krasowski) napisalem:
Pomysl jest bardzo dobry i jak najbardziej na miejscu (doslownie).
Chocby z uwagi na reklame Seonet na stronie 26 magazynu Internet,
nr 11'98 ;-)) Ciekawe jakie ma zdanie Wasz naczelny? "Pecunia non
olet" ???
>[...]
I kolega BusinessOnline Ltd, pisujacy na lamach MI
jakos ucichl ... a szkoda ;-)

>Aha, jako osoba ktora zapoczatkowala dyskusje prosilbym o zmiane
>tematow, jesli dyskusja zejdzie poza temat wiodacy, ok ?

Otoz to!!!

PS
Krzysztof,
Wyslij tekst swego emaila (tego do CHIP-a) na grupe
- chetnie sie pod nim podpisze i odesle do CHIP-a, do czego zachecam
innych grupowiczow, ktorym cala ta szopka z reklama Seonet-u
nie przypadla do gustu

Pozdrawiam,

Waldemar Krasowski
Project Manger, Agencja 2M