Re: Nieuczciwa (?) reklama ? - tresc listu dio CHIP'a

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 21:02:04 MET

Dnia 10 Nov 98 o godz. 20:54, Wojciech Płotka napisal(a):

> Jezeli odpowiedza, to prawdopodobnie odpowiedz brzmiec bedzie, ze
> Redakcja nie bierze odpowiedzialnosci za tresc reklam.
> Byc moze dopisza jeszcze, ze tresc listu przekazali reklamodawcy.
Hm... czy gdyby zamiescili reklame nielegalnego handlarza broni, falszerza
pieniedzy albo platnego mordercy to tez byliby zwolnieni od odpowiedzialnosci
za jej zamieszczenie?
Wydaje mi sie (jest wsrod nas prawnik, wiec niech mnie poprawi jesli sie myle
:)), ze klauzula "redakcja nie odpowiada za tresc reklam" dziala tylko dopoki
reklama nie zawiera tresci *sprzecznych z prawem*. Jezeli zawiera takie
tresci, to za jej zamieszczenie IMHO redakcja odpowiada.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl