Re: pl.internet.nowosci

Autor: Michal Jaskolski (Michal_at_A1.pl)
Data: Mon 09 Nov 1998 - 23:13:15 MET

Rafal Lukawski napisał:

>Co sie stalo z grupą pl.internet.nowosci ? Może coś przeoczyłem, ale
>nie przystoi by grupa o tak wspaniałej nazwie była ciągle pusta...
>
>Pozdrawiam

Jakiś czas temu była pustawa (czasem pojawiały się jakieś newsy z
Optimusa, bo ktoś stamtąd ją moderował). Wtedy powstała grupa
pl.comp.www.nowe-strony (do której założenia istotnie się przyczyniłem).
A wtedy pl.internet.nowosci umarła śmiercią naturalną...

Michał Jaskólski

--
SWL Media - http://www.swlmedia.pl/ - tel. 0-501 011-785
Internet: serwisy WWW / reklama i promocja on-line / konsulting