Re: pl.internet.nowosci

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl)
Data: Wed 11 Nov 1998 - 09:55:26 MET

In pl.listserv.polip Michal Jaskolski <Michal_at_A1.pl> wrote:

> Jakiś czas temu była pustawa (czasem pojawiały się jakieś newsy z
> Optimusa, bo ktoś stamtąd ją moderował). Wtedy powstała grupa
> pl.comp.www.nowe-strony (do której założenia istotnie się przyczyniłem).
> A wtedy pl.internet.nowosci umarła śmiercią naturalną...

Wydaje mi się, że temat 'nowości w internecie' jest nieco szerszy od
'nowych stron www'. A co do śmierci naturalnej, to chyba nie dotyczy
grupy tylko moderatora... ? A może lenistwo naturalne ?

--
Rafal Lukawski email: rafal(@)polsl.gliwice.pl, voice: (+48) 601 845 428
Jak czytac poczte na komorce ? http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/email2sms