Re: Bezpieczne kodowanie VIP ow w WWW przez 0202122

Autor: smarkacz (jps_at_NOSPAM.bti.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 22:58:07 MET

on Fri, 06 Nov 1998 18:31:39 GMT, Darius Jack wrote:
> I tyle z tego ze sie nie znasz na temacie.
> Ale pytac sie mozesz dalej, jeno zadawaj konkretne pytania.

Czuję się wspaniale, że wreszcie mogę porozmawiać ze specjalistą
światowej klasy we wszystkich znanych i nieznanych dziedzinach
nauki.

Zostałem już oświecony, że WWW to już nie UNIX, z czego
wywnioskowałem, że zanim jeszcze się na świecie zjawiłem, WWW i
UNIX to było jedno i to samo. Zaiste porażająca to wiedza, gdyż
dotąd, pogrążony w ciemności, myślałem że UNIX to jest system
operacyjny, a dokładniej grupa systemów operacyjnych, podczas gdy
WWW to coś zgoła innego... Kimże ja jednak jestem by podawać w
wątpliwość wiadomości z tak pewnego i wiarygodnego źródła.

Dowiedziałem się także że aby określić klasę algorytmu kodowania
wystarczy jedynie 100 próbek plaintext/ciphertext - i tu mam
pytanie do mojego niedoszłego Wykładowcy Bezpieczeństwa
Sieciowego - dlaczego chciał mnie uczyć tak zaiste zbędnych
rzeczy skoro i tak wiadomo, że przyjdzie Darius Jack i wyrówna.

Jednak najważniejsza jest informacja, że element losowy przy
tworzeniu opisu funkcji nie ma żadnego znaczenia jeśli tylko będę
dysponował relatywnie niewielkim zbiorem par (argument, wartość).
Jestem więc oburzony na mojego byłego Wykładowcę Rachunku
Prawdopodobieństwa że w ogóle mnie takich rzeczy uczył skoro ze
światłej myśli Dariusa Jacka wynika[1], że prawdopodobieństwo
czegokolwiek zawsze będzie albo zerowe albo równe jeden.. chociaż
może mówił i o tym, zbyt często na jego wykłady nie zaglądałem i
uczciwie oblałem egzamin...

Właściwie jedyne co mi w tej sytuacji zostało, to wysunąć
kandydaturę Dariusa Jacka do Nagrody Nobla - niestety z ogólnie
znanych powodów matematykom nie jest ona przyznawana. Proponuję
więc, żebyśmy wszyscy tutaj ufundowali, specjalnie dla Geniusza
Nagrodę Nobla za całokształt (myślę że skrzynka piwa wystarczy).

-- oświecony smarkacz

[1] Kiedyś się dowiedziałem że z fałszywych założeń może wynikać
absolutnie wszystko, aczkolwiek nie wiem czy Geniusz i tu nie
zrobi jakiejś rewolucji...

ps. przepraszam wszystkich, ale nie wytrzymałem...
pps. mam już trochę dość tej 'dyskusji' - rozumiem że DJ broni
swego zdania, ale żeby jeszcze raczył czytać co piszą inni...
ppps. nie będę już odpowiadał na posty DJ, mimo to go nie
splonkuję, jest całkiem zabawny :)

--
[Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]