Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Jacek P. Szymanski (jps_at_NOSPAM.bti.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 11:44:09 MET

on 3 Nov 1998 23:02:07 GMT, Robert Maron wrote:
|On Tue, 03 Nov 1998 20:27:27 GMT, smarkacz <jps_at_NOSPAM.bti.pl> wrote:
|: Nieprawda, musisz znać algorytm przypisywania identyfikatorów, a
|: jeśli nie jest on deterministyczny to i to Ci nie pomoże.
|
|nie wiem o czym mowicie, ale tak z grubsza, to Darius tu akurat ma racje -
|oczywiscie znajac f-cje, przy tak malej przestrzeni danych latwo mozna ją
|odwrocic brutalnie; co oznacza, ze albo tpnet bedzie uzywal tego wylacznie
|do identyfikacji (wtedy moze dokladac np. wartosc pseudolosowa 128bitowa),
|ale takiego id nie da sie uzyc do banowania ani blokowania newsow; albo
> [...]

Nie. Jeżeli identyfikator jest przypisany raz,
niedetrministycznie, potem już pamiętany to nie ma sposobu
odwrócenia tego przypisania.

[Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]
[Network Admin]######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf/]
#######[I don't have a solution but i admire the problem.]#######