Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 16:04:57 MET

Andrzej Bort wrote:

> Ja się tylko zapytałem.
Nie wolno zadawac takich pytan. Albo Pana swiadomosc tego nie
uwzglednia, albo to inny swiat.

Jezeli Pan zapyta taksowkarza, czy moze Pan mu ukrasc samochod, wybic
szybe, przebic opony to ... co ??

> Tak? A jeżeli to będzie jakaś dokumentacja, która w pliku/plikach zajmuje
> powiedzmy 100MB, i dana firma _CHCE_ tę dokumentację pocztą, bo inaczej
> nie ma możliwości tego otrzymać, to też?

Pan pisal, ze chce mnie wyslac smieci na e-mail, ktore maja kilkaset MB
lub GB. Nie mozna zadawac takich pytan.

> Ale cóż, ja nienormalny jestem.

> Ktoś tu się nie zna na ironii.

Przypomne, temat dotyczyl bezpiecznego kodowania numeru telefonu
w id dzwoniacego pod 0202122.
I w tym temacie sie poruszam.
Nie interesuje mnie mailbombing jako rekompensata od zniecheconego
dyskutanta, ktory nie wnosi nic nowego do tematu.
Jack