Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_tpsasux.kom)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 20:27:17 MET

On Tue, 03 Nov 1998 15:04:57 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>Nie wolno zadawac takich pytan. Albo Pana swiadomosc tego nie
>uwzglednia, albo to inny swiat.
>
>Jezeli Pan zapyta taksowkarza, czy moze Pan mu ukrasc samochod, wybic
>szybe, przebic opony to ... co ??

A moze taksowkarz ma akurat ochote powalczyc z ubezpieczalnia, albo
pomoc Ci isc do wiezienia. sa ludzie, dla ktorych wiezienie jest
jedyna rzeczywistoscia w ktorej sie dobrze czuja i to jest fakt,
mozemy dyskutowac ze wiezienia nie sluza akurat do tego, ale fakt
pozostaje faktem.
w przypadku takiego forwardingu to moze koledza akurat sprawia
przyjemnosc czytanie megebajtow logow a nie ma takich mozliwosci, bylo
pytanie, skoro odpowiedz negatywna to ja nie widze problemu.
moze ktos znajdzie jakis kruczek prawny, ale moim skromnym zdaniem
prawo powinno byc dla ludzi, a nie odwrotnie.

pozdr
futszak
0603 237728