Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 15:54:46 MET

Szymon Sokol wrote:

> In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
> [----]
> : A jezeli juz nie losowa to chyba, jak pisze literatura ( lub =opisano w
> : literaturze) odwrocenie funkcji kodowania to ok. 7 min. na szybkim
> : komputerze.
> To ja poproszę o żródło, w którym jest napisane, że *dowolną* funkcję
> mieszającą (==hashującą, rozpraszającą, czy jak tam jeszcze się na to
> mówi) można odwrócić w 7 minut na szybkim komputerze.
Panie Szymonie.
Rozumiem, ze temat sie konczy.

Jezeli funkcja robiaca cos tam ze stringiem ( 9 znakow) - generuje
jednoznacznie inny string ( nawet 15 znakow).

Nie jest zatem potrzebny dokladny opis tej funkcji, ani jej postac.
Wystarczy, ze przyporzadkowanie jest jednoznaczne, roznowartosciowe
i rownoliczne, a zatem odwracalne.

Funkcja kodujaca obliczy string-15 dla wszystkich stringow-9
w kilka minut, moze godzin.
KPW ?

Funkcja find idxxx na zbiorze nawet 10 MB dziala b.szybko
KPW ?

To dla wszystkich stringow 9-znakowych otrzymamy, jednoznacznie im
odpowiadajaca baze stringow 15 znakowych.
KPW ?
Gdy taka tablice strin-9 = string=15 odwrocimy
to podajac string-15 otrzymamy string-9
KPW ?

Zachowam to chyba, zeby nie powtarzac 100 razy.
Jack