Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 15:05:54 MET

On Tue, 03 Nov 1998 11:50:02 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>Szymon Sokol wrote:
>>

>To to odpisz raz jeszcze, chyba, ze mowimy o innych sprawach.
>Jezeli user z idxxxxx wejdzie na twoj serwer to w logach bedzie idxxxx
>, odpowiadajacy jego telefonowi nie user name - ok ?
>
>Jezeli ten user ma zastrzezony numer i bedzie pisal do usenetu
>to zostawi w usenet co :
>zostawi tak idxxxxx jak i zostawi swoj e-mail - ok ?
>Zatem ty jako admin, bedziesz mogl wiedziec, ze idxxxx na twoim serwerze
>to e-mail Kowalskiego ( chyba, ze nie bedzie korzystal z usenet) .

Dokladnie - bedzie mial skojarzony host nadania maila z adresem
zwrotnym... A to idxxxx w kapcie moze sobie wlozyc - na numer telefonu
nie konwertuje sie ono nijak. Zas rzadanie zeby adresu e-mail nie
dawalo sie skojarzyc z hostem z ktorego wyszla przesylka jest ciut
dziwne - mozesz sobie sprawdzic ze wiekszosc tego co pisze jest slana
z hosta o IP 148.81.189.20 i nazwie micro2.ite.waw.pl - nie sadze zeby
te akurat informacje mialy byc tajne - jesli bede potrzebowal
niewidocznej z sieci maszyny to ja schowam za firewallem.

Darek