Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 12:50:02 MET

Szymon Sokol wrote:

> In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
> :> > Podaj mi gdzie dziala bezpiecznie zastosowana przez ciebie procedura.
> :> > Kraj/ swiat/ instytucja/ zapytam sie/ bedzie ok to cie popre.
> :>
> :> Działa i ma się dobrze, w Warszawie, sieć AsterCity. Nie wiem czy
> :> udostępniają na zewnątrz dane swoich klientów, tak czy inaczej
> :> bez ich pomocy nie jestem w stanie dowiedzieć się, że na przykład
> :> xffgtyhj_at_astercity.net to Jan Kowalski. Ja nie wiem kto to jest,
> :> i nie mam możliwości ustalenia tego bez ich współpracy, a mimo to
> [...]
To to odpisz raz jeszcze, chyba, ze mowimy o innych sprawach.
Jezeli user z idxxxxx wejdzie na twoj serwer to w logach bedzie idxxxx
, odpowiadajacy jego telefonowi nie user name - ok ?

Jezeli ten user ma zastrzezony numer i bedzie pisal do usenetu
to zostawi w usenet co :
zostawi tak idxxxxx jak i zostawi swoj e-mail - ok ?
Zatem ty jako admin, bedziesz mogl wiedziec, ze idxxxx na twoim serwerze
to e-mail Kowalskiego ( chyba, ze nie bedzie korzystal z usenet) .

Czy to jasne ?
jack
Jack