Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 10:03:42 MET

> Ja (i inni admini) nie potrzebuję wiedzieć, że ktoś dzwoni z numeru
> 032-237-15-69 (ja i tak wiem, że nikt nie dzwoni). Dla mnie to
> może być "wrytfciytug2340tr8173t278qg3p4cuig34387_at_katowice.tpnet.pl" czy
> cos podobnego. I zagwarantowanie "tylko" dwoch rzeczy:
> 1. user z numeru x ma _ZAWSZE_ ciag znakow X
> 2. żaden user z numeru innego niż x nie będzie miał ciągu znaków X.
>
> Ja naprawdę nic więcej nie potrzebuję

No to do roboty:
Nie jest prawdziwa teza, ze to user z numeru ma ciag znakow X.
To co jedynie mozna przyjac, to ze numer telefonu 032000000 ma
zakodowany ciag znakow X.
(inaczej to Jan Kowalski, ktorych jest kilku tysiecy w Polsce, bedzie
mial cos wspolnego z innym imiennikiem).

Przydzielanie ciagu znakow xxxxx on-line lub off-line ( raz na cale
zycie) .
Gdy on-line to algorytm na serwerze i po np. 100 probach moze ktos
odtworzyc algorytm. Gdy off-line ( po pierwszym logowaniu) jak AOL
to to jeszcze szybciej.
Ale chyba on-line, aby user pozostal przy dotychczasowym id.
Zatem jak na poczatku . List od xxxxxx do innego uzytkownika , bedzie
zawieral jego imie i nazwisko, chyba, ze sie nigdy nie podpisze, chyba,
ze nigdy nie skorzysta z kupna towaru w sklepie internetowym, chyba, ze
nigdy nie napisze postu do usenet itp., itd.

Duzy "?" oznacza jedynie brak wiedzy w temacie.
Uzytkownicy z zastrzezonymi numerami maja takie samo prawo uzywania
0202122 do laczenia sie z inetem.
A beda chronieni jedynie w zwykly sposob , jak inni.
Zostanie odtworzony algorym xxx = numer telefonu, to ich
relacja : zastrzezony nr telefonu = imie , nazwisko zostanie odtworzona.

Jezeli sie myle, to prosze mnie poprawic.
Jack