Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 10:08:00 MET

smarkacz wrote:

> ROTFL.

> Ale tego nie trzeba dawać na zewnątrz. A dojść od Id sesji do
> numeru użytkownika, jeśli nie będę wiedział wcześniej jakm jest
> co najmniej nietrywialne.

Ale problem zachowania poufnosci przenosi sie na plaszczyzne
bezpieczenstwa serwera.
Jezeli opcja podgladania uzytkownikow i ich procesow nie jest wylaczona
dla innych uzytkownikow serwera z prawem telnetu/ftp
to informacja o id = xxxx zostaje udostepniona tym innym uzytkownikom.

Jak pisze literatura : jezeli bedzie 100 par id = xxx
to droga do otworzenia algorytmu jest z gorki.
Jack