Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 21:22:03 MET

> Ale się rozpisałem.. jednak ta dyskusja dzięki rażącym swoją
> demagogią i niekompetencją wypowiedziom kilku osób zeszła na co
> najmniej niewłaściwe tory rzucania oskarżeń o próby wprowadzenia
> jakiegoś "internetowego totalitaryzmu" /etc, podczas gdy raczej
> chodzi o to, żeby TPSA umożliwiła swoim klientom pozbycie się
> wymuszonej pseudoanonimowości.
>
> --
> [Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]

Nie gniewaj sie, brak jest w dyskusji jakiejkolwiek demagogii.

TPSA jawnie informuje ze czyni identyfikacje dzwoniacego na 0202122
i to chyba wystarczy dla pokrzywdzonych. Procedury sa opisane na stronie
tpsa
http://www.tpnet.pl/abuse.html

Znajac stan wiedzy w zakresie procedur szyfrowania informacji na
swiecie, nie znam procedur, ktore umozliwia jednoczesna identyfikacje id
i brak identyfikacji osobowej.
Predzej czy pozniej dochodzi sie do pelnej identyfikacji:
id = telefon = imie i nazwisko + adres

Na tym problemie posliznelo sie juz kilka wydawnictw typu ksiazka
telefoniczna, ktore opublikowaly spisy telefonicznych, wraz z numerami
zastrzezonymi .

A niby jak sprawdzic , ktore ze 100.000 numerow abonentow sa zastrzezone
?
A czy uwazasz, ze z numerow zastrzezonych brak jest polaczen na 0202122
?

Nie neguje pomyslu lecz obecny stan wiedzy nie pozwala na jego
bezpieczna realizacje.

Ma taka identyfikacje TPSA i niech tak pozostanie.

Jack