Re: Pan Zielinski vs. VERITY TOPICS

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 21:21:27 MET

In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
: Ja gdy sie nie znam na temacie to kieruje sie do zrodla.
: Adres Verity Pan Zielinski zna, zatem coz prostszego.

a ja mysle, ze temat ten wystarczajaco odbiegl od tematyki
pl.listserv.polip, ktora to lista na dodatek nie jest darmowym slupem
ogloszeniowym, lecz lista dyskusyjna o polskim internecie.

: I pisanie bluzgow re: na news z follow-up na wysylacego to bylo dobre
: w piaskownicy w przedszkolu.

a moze jest to delikatna sugestia Jarka, ze zamiast raczyc wszystkich
swoimi uwagami na jego temat lepiej by bylo, gdybys prowadzil dalej te
szalenie interesujaca "dyskusje" poczta prywatna?

[plonk!]

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz. PGP key Id: 56A1520D.  "Klopot na tym swie-
  |__(____/ tni tak pelni watpliwosci." (Bertrand Russell 1872-1970)