Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 22:26:04 MET

In article <19981031000027.I12421_at_reptile.eu.org>, Robert Richard George
'reptile' Wal wrote:
>On 98.10.30 Darius Jack pressed the following keys:
>Nie.

>Można: studiując ich źródła.
>Może, ale jak mnie zmusi do jego zainstalowania, skoro ja pomerdam mu w
>źródłach?

Uzupełnienie: nie każdy zagląda w źródła, ale jeżeli są, zawsze ktoś to robi i
wszelkie dziwne numery muszą się wydać.

>I dlatego nie kupuję produktów tak oznaczonych bo obrażają one moją
>inteligencję i nie zgadzają się z moim rozumieniem przysługujących mi
>niezbywalnych praw z tytułu rękojmi.

Takie tez?

"This is free software; see the source for copying conditions. There is NO\n"
"warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.\n"

(z pliku komunikatów grep 2.2)

R.