Re: Wirus przez WWW jest mozliwy. Re: 25 sek. temu w Trojce o Win A Holiday

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 22:41:06 MET

There is NO\n"
> "warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.\n"
>
> (z pliku komunikatów grep 2.2)
>
> R.
Dziekuje za cytat.
Nie chce obrazac znanego producenta peryferiow komputerowych.
Ale taki tekst sie pojawia na produkcie handlowym .

Jak mnie juz ciagniecie za jezyk to na instrukcji do drukarki
HP DeskJet 550C w jezyku niemieckim , pojawia sie taki tekst:

" Hewlett-Packard nie przejmuje zadnej gwarancji za te dokumenty (
czytaj instrukcje obslugi drukarki).
Obowiazuje to rowniez takze wobec dorozumianych (implikowanych)
gwarancji handlowosci (Marktgaengigkeit) i przydatnosci dla okreslonego
celu ". - moje tlumaczenie.

Moze ktorys z polskich producentow komputerow skorzysta z tej
"informacji marketingowej" ?
Jack