Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Sat 31 Oct 1998 - 11:00:05 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

> Co moze ktos przeskrobac ? co mozna komus odciac ?
> To juz bez sadu sie nie obejdzie, chyba ze bedzie prawo dzungli.

Mam swój server. I to ja decyduję o tym, kto może, a kto nie na nim
przebywać. To chyba logiczne?
Jest koleś z 0202122, który notorycznie próbuje zakłócić pracę mojego
servera. Mogę wyrzucic go blokując do niego dostęp z całej TPSA - i tak
teraz bym zrobił, bo nie mogę go wyłapać. Jeżeli będzie on miał zawsze
ten sam adres, to odcinam dostęp z tego adresu. Proste?

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62