Re: Nareszcie pelna jawnosc korespondencji e-mail bylo Re: anonimowosc skrzynki na listy

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 10:48:47 MET

On 98.10.27 Rafal Maszkowski pressed the following keys:

> Gdzie jest ten przepis?

To jest rozporządzenie z mocą ustawy z okresu stanu wojennego, niestety
nie znam na nie namiarów. Wiem natomiast, że od 1989 nasi posłowie mają
ważniejsze rzeczy do roboty niż znoszenie takiego rozporządzenia. Albo
liczą na to, że jeszcze się może przydać...

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[And I thank you for bringing me here, for showing me home,]-----------