Re: Nareszcie pelna jawnosc korespondencji e-mail bylo Re: anonimowosc skrzynki na listy

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 20:55:25 MET

Robert Richard George 'reptile' Wal <reptile_at_reptile.eu.org> wrote:

: Tam (w USA) nikt nigdy nie pyta się obywateli o to, czy chcą być
: szpiegowani, ani nie daje im decydować o tym podczas wyborów. Jakoś
: nie widzę, żeby u nas to wyglądało inaczej.

Muszę przyznać, że nieco rozumiem taką postawę państwa. Ja też się nie
pytam użytkowników, mających konta na mojej maszynie, czy chcą, żeby
się logowało całe mnóstwo rzeczy dotyczących ich działalności.

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -