Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 01:14:52 MET

Sergiusz Pawlowicz <ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl> writes:

> po takiej dyskusji, kiedy np. wychowawca mlodziezy z palacu kultury
> zaczyna bawic sie moimi prawami, zaczynam watpic czy on czasem nie czyta
> moich listow... bo przeciez w ten sposob tez mozna sprawdzic co ja
> wlasciwie mysle na jakis temat i kiedy. i uproscic sobie zycie.
> a moze w ogole powolajmy cmu - _c_entralnego _m_oderatora _u_senetu?

Nie wiem czy chodzi ci o mnie, ale jesli tak, to: 1. nie jestem zadnym
wychowawca; 2. nie jestem z "palacu kultury" (cokolwiek mialoby to
znaczyc).

A twoje listy - moze jakbys mniej pil, albo przynajmniej uzywal
substancji pochodzacych ze sklepu, to pewnie bylyby ciekawsze.
Czasem rzeczywiscie niektore przeczytam, zwykle nie stosuje killfile.

> na pytanie, czemu telekomunikacja nigdy nie bedzie mogla udostepniac
> informacji o numerze, z ktorego dzwonie, bez nakazu sadowego, odpowiedz
> jest prosta - nakazac jej mozna byloby to wylacznie ustawa, a ta albo
> zostalaby uznana za sprzeczna z konstytucja jeszcze w polsce, albo
> zaskarzona przez jakakolwiek organizacje typu fundacji helsinskiej,
> powedrowalaby do hagi, gdzie jej zywot skonczylby sie tak szybko, jak
> zaczal. chyba, ze zrezygnujemy z pomyslu wejscia do eu, wzorem lukaszenki.
> ale to nam nie grozi - przeciez i wy chcecie wozic tylki samochodami,
> [...]

Dziwny jakis jestes. Jak ktos do mnie dzwoni, to moj telefon zwykle
wyswietla mi jego numer (za wyjatkiem glownie jednego Strowgera
i Pentaconty) - widzisz w tym jakis problem? Mam nadzieje, ze nie ma
w tym sprzecznosci z UE, czy naszymi rodzimymi ustawami?

BTW: szynka ostatnio jakas kiepska jest, lepsza jest dobra kielbasa,
jakis drob, albo poledwica. Albo salatka z tunczyka - to jest to.

> a jezeli jakis czlowieczek tpsa-owiec skorzysta z anonimowego remailera?
> http://anon.efga.org/
> http://www.hyperreal.art.pl/cypher/remailer/
> to co?

To nic. Jaki zwiazek z bezpieczenstwem moich komputerow maja jakies
remailery?

> co - juz chcecie zamknac wszystkie remailery? te z tobago i rpa rowniez?

Mowie, mniej pij.

> strach sie bac, betonie.
> wprowadzam zajecia z etyki, obowiazkowe do koncesji isp.

Hmm... Ale nie zostales ministrem lub premierem (Tobago?)?

--
Krzysztof Halasa