Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 13:20:01 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:
> Dziwny jakis jestes. Jak ktos do mnie dzwoni, to moj telefon zwykle
> wyswietla mi jego numer (za wyjatkiem glownie jednego Strowgera
> i Pentaconty) - widzisz w tym jakis problem? Mam nadzieje, ze nie ma
> w tym sprzecznosci z UE, czy naszymi rodzimymi ustawami?

mojego ci nie wyswietli, bo ni upowaznilem swojego operatora do jego
udostepniania.

> To nic. Jaki zwiazek z bezpieczenstwem moich komputerow maja jakies
> remailery?

a jaki ma identyfikacja 0.202122?

> Mowie, mniej pij.

ciekawy jestem, skad ci przyszlo na mysl, ze jestem alkoholikiem?
jestes pierwsza osoba, ktora to zauwazyla, chociaz nigdy sie nie
widzielismy, hehe...

ale nie jestem wielbladem, wiec nie podejme dyskusji.

--
http://www.arch.pwr.wroc.pl/~ser/