Re: Propozycja3: pl.internet.polip

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 12:42:28 MET

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:

> Nazwa grupy: pl.internet.polip
> Krotki opis: Problemy Internetu polskiego i swiatowego.

W opisie grupy nie widzę związku pomiędzy słowem 'polip' a problemami
polskiego i swiatowego internetu. Jedyne co mi przychodzi do głowy to
POLski IP ?? - w każdym razie mi się taka hybryda niepodoba
niezależnie od tego jak długo istniała.

[ opis w sumie ok ]

> Grupa sprzezona z lista dyskusyjna polip_at_man.lodz.pl.

oraz. pl-internet-*@newsgate.gliwice.pl
:-)

> Jest to kontynuacja grupy pl.listserv.polip, utworzonej 21 grudnia 1996
> roku. Grupa zostanie przeniesiona do hierarchii pl.internet.* w zwiazku
> z likwidacja hierarchii pl.listserv.*.

Tworząc listy dyskusyjne, których nazwa była ograniczona do jednego
słowa - określenie 'polip' mogło mieć jakiś sens. W usenecie
obowiązuje struktura hierarchiczna w której możemy sobie pozwolić na
nieco jaśniejsze nazywanie grup. Sentymenty wg mnie nie są
wystarczającym powodem, by w niejasny sposób opisywać tą grupę.

> Autor propozycji: Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>

> Ogloszenie:
> pl.comp.www
> pl.news.nowe-grupy
> pl.news.admin
> pl.listserv.polip
> pl.comp.networking

może jeszcze
pl.comp.intranet

i z rozpędu
pl.misc.telefonia ( czyż polski internet dla ludu istniałby bez
telefonów ? )

> Czas trwania: dwa tygodnie

> Grupa pl.listserv.polip -> wybor nowej nazwy
> glosowanie 20.10.98 - 26.10.98

> pl.internet - 4
> pl.internet.dyskusje - 2
> pl.internet.polip - 5
> inna - 0

zabrakło jednego głosu do remisu - buuuuuuuuuuuuuu

Pozdrawiam

--
Rafal Lukawski email: rafal(@)polsl.gliwice.pl, voice: (+48) 601 845 428
Jak czytac poczte na komorce ? http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/email2sms