Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: smarkacz (jps_at_NOSPAM.bti.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 21:41:16 MET

on Mon, 26 Oct 1998 17:06:22 +0100, Grzegorz Ciaglo wrote:
|Wyobraź sobie, że prowadzisz jakąś działaność np handlową czy każdego
|klienta wypytujesz o personalia? Wybacz ale tylko odemnie zależy czy ci
|się przdstawię czy nie jak się spotkamy.

A ode mnie zależy, czy będę rozmawiał z kimś, kto się nie
przedstawi. A co do działalności handlowej - jeśli to nie jest
stragan z kartoflami to o personalia jak najbardziej pytają. Z
ppp*.tpnet.pl jest przede wszystkim ten problem, że oni się nie
mogą przedstawić, choć zapewne wielu by chciało - w tej chwili
trzeba używać jakichś dodatkowych metod identyfikacji poza
IP+ident, a nie zawsze jest to możliwe. Dlatego coraz więcej
usług jest dla TPNET niedostępnych, lub korzystanie z nich jest
mocno ograniczone.

|odgórniego jedynie słusznych rozwiazań. Chcę mieć wiedzę jakie i gdzie
|maoje dane trafiają i możliwość
|pełnego ujawniania / utajniania tych danych (czt. CLIP)

Tu raczej chodzi o możliwość ich ujawnienia... a nie zawsze
istnieje możliwość autoryzacji np. hasłem.

--
[Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]