Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Grzegorz Ciaglo (sinc_at_kki.net.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 17:06:22 MET

Jaroslaw Rafa napisał(a) w wiadomości: <2940093ABC_at_inf.wsp.krakow.pl>...
>CLIP oznacza informowanie o numerze telefonu, z ktorego sie dzwoni,
*osoby,
>do ktorej sie dzwoni*. Nie uwazam, zeby taka osoba byla osoba
"niepowolana"
>do poznania tego numeru. Wrecz przeciwnie. IMHO ja mam prawo wiedziec,
kto do
>mnie dzwoni, bo np. moge sobie nie zyczyc telefonow od pewnych osob, i
wtedy,
>jezeli widze na wyswietlaczu numer tej osoby, to telefonu nie odbieram.

Wyobraź sobie, że prowadzisz jakąś działaność np handlową czy każdego
klienta wypytujesz o personalia? Wybacz ale tylko odemnie zależy czy ci
się przdstawię czy nie jak się spotkamy.

>Albo np. ktos dzwoni do mnie z pogrozkami...

Od siebie? z domu???

>Zreszta tak to dziala w sieciach komorkowych i jakos nie ma problemu...

No nie zupełnie bo zawsze mogę CLIPa zablokować 3 ruchami na klawiaturze

A tak na marginesie to nikomu a zwłaszcza sobie nie bronie udostępniania
swoich dzanych personalnych czy teleadresowych a jedynie narzucania
odgórniego jedynie słusznych rozwiazań. Chcę mieć wiedzę jakie i gdzie
maoje dane trafiają i możliwość
pełnego ujawniania / utajniania tych danych (czt. CLIP)

 //'''' Grzegorz Ciągło
\\,,,||
     \\,,// mailto:sinc_at_kki.net.pl http://www.polbox.com/s/sinc/
                  SMS mailto:sinc_at_w.pl?body=Tekst_tylko_w_temacie_