Re: Organizacje i izby

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 15:31:02 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Tomek pisal - nie mam w tej chwili tego maila, zeby zacytowac. Pisal cos w
> tym rodzaju, ze definicja telekomunikacji w nowej ustawie musi byc zgodna
> z tym co przyjela UE, a UE ograniczyla to pojecie tylko do uslug, ktore w
> naszej dotychczasowej ustawie nazywaja sie powszechnymi, i tylko te
> podlegaja koncesjonowaniu. Uslugi Internetowe sa calkowicie poza
> jurysdykcja ustawy o telekomunikacji, bo nie sa telekomunikacja w jej
> rozumieniu - oczywiscie mowa tu caly czas o zaleceniach UE i o rzadowym
> projekcie.

Jak widze powtarzasz to co ktos napisal, a ten ktos to usluszal od kogos
innego, ktory z koleji otrzymal wiadomosci przetworzone od kogos innego.

Jarku, radze Ci zapoznac sie z dyrektywami, zaleceniami oraz projektami
z zareksu telekomunikacji ktorymi zajmuje sie UE. Wtedy zapewne
znajdziesz wiele ciekawych nie przeinaczonych informacji, na przyklad
taka iz wedle UE do 1 stycznia 2001 ma wejsc w zycie dyrektywa dotyczaca
eletronicznych podpisow.

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.