Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 11:09:27 MET

On 98.10.26 Michal Szokolo pressed the following keys:

> Początkowo było... :-)
>
> Potem jakoś wychodziło na zero... A potem ludzie posprzedawali złomigi i
> był klops.
>
> Dochodowy do "zwycięzkiego końca" to był wyłącznie Top Secret.

Przepraszam, skąd masz takie informacje? Moje pochodzą od członka redakcji
C&A i zostały sprawdzone przez niego w trakcie rozwiązywania C&A w
księgowości wydawnictwa na podstawie wielkości nakładu, ilości zwrotów i
wpływów z reklam. Ja wiem, co się _mówiło_ o powodach rozwiązania C&A.
Rzeczywiste nie miały z tym wiele wspólnego.

Gad

PS. Tak samo jest z mitem dochodowości czasopism o grach. W Lupusie
wszystkie gazetki ciężko charują, żeby można było wydawać Gamblera.

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[Sowy nie są tym czym się wydają.]--------------------[Pieńkowa Dama]--