Re: Organizacje i izby

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 08:37:35 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998, Grzegorz BRZESKI wrote:

> Moglbys cos dokladniej napisac o tym powodzie ktory podobno sie nazywa
> UE ?
Tomek pisal - nie mam w tej chwili tego maila, zeby zacytowac. Pisal cos w
tym rodzaju, ze definicja telekomunikacji w nowej ustawie musi byc zgodna
z tym co przyjela UE, a UE ograniczyla to pojecie tylko do uslug, ktore w
naszej dotychczasowej ustawie nazywaja sie powszechnymi, i tylko te
podlegaja koncesjonowaniu. Uslugi Internetowe sa calkowicie poza
jurysdykcja ustawy o telekomunikacji, bo nie sa telekomunikacja w jej
rozumieniu - oczywiscie mowa tu caly czas o zaleceniach UE i o rzadowym
projekcie.
Ale po co ja to pisze; ty mi juz napisales, ze wedlug Twojego eksperta
Tomek sie nie zna i nic nie wie... Min. Rusinek pewnie tez sie nie zna i
nic nie wie - bo Tomek to wie od niego... ;)
(Tak btw. to piszac o mailu Tomka nie mialem na mysli maila z subjectem
"Nowe prawo telekomunikacyjne", o ktorym ty mi pisales, tylko maila pt.
"Spotkanie w ministerstwie lacznosci" - byl tu na polipie...)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl