Re: dejanews.com.pl ???

Autor: Rafał Jankowski (NOSPAMprezydent_at_innocent.com)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 10:01:54 MET

Baba Naga wrote in message <70t9n5$krm$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>wyszukiwanie działa na KAŻDYM serwerze dzięki poleceniu (X)PAT, oczywiście
>zwykłe jest to tylo przeglądanie po nagłówkach bez symbolicznego :body oraz
>to, że jedynym czytnikiem wspierającym go jest netscape i to tylko po
>polach subject i from,
Zaraz. Tzn., że serwer sam mi przeszuka te nagłówki i poda odpowiedź i ja
ich nie muszę sciągać do domu?

>istnieje też rozszerzenie SEARCH o BARDZO dużych
>możliwościach, z tym, że nie spotkałem serwera wspierającego go a tym
>bardziej takiego czytnika

Czyli w jaki sposób ono istnieje? Tak samo mógłbym napisać istnieje dobre
oprogramowanie stosowane na dejanews, ale nigdzie indziej go nie ma.

--
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>
Remove NOSPAM when REPLY