Re: dejanews.com.pl ???

Autor: Baba Naga (babuszka_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 20:23:07 MET DST

Rafał Jankowski wrote in message ...
>Czemu nie ma w Polsce jakiegoś serwisu wyszukiwawczego do niusów? Przecież
>jak na wielu serwerach leżą sobie posty nawet od kwietnia to chyba
nietrudno
>byłoby uruchomić programik który by przeszukał całe dostępne archiwum news
>(powiedzmy tylko z domeny pl). Kiedyś czytałem, że podobną funkcję będzie
>oferować polski infoseek, ale zdaje się, że nic z tego nie wyszło. Wiem, że
>jest www.dejanews.com, ale to jest dosyć wolne, próbowałem też skorzystać z
>http://news.mimuw.edu.pl/newsarchive/ , ale tam wyszukiwanie chyba nie
> [...]

wyszukiwanie działa na KAŻDYM serwerze dzięki poleceniu (X)PAT, oczywiście
zwykłe jest to tylo przeglądanie po nagłówkach bez symbolicznego :body oraz
to, że jedynym czytnikiem wspierającym go jest netscape i to tylko po polach
subject i from, istnieje też rozszerzenie SEARCH o BARDZO dużych
możliwościach, z tym, że nie spotkałem serwera wspierającego go a tym
bardziej takiego czytnika