Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Robert Maron (robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 09:18:40 MET

On 24 Oct 98 13:10:36 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Juz chyba tyle o tym pisano, ze powinienes wiedziec.
: TPSA twierdzi, ze *nigdy* *nikomu* poza prokuratura nie udostepnia *zadnych*
: numerow telefonow. Koniec kropka.

moze i kropka [1]

mi nie jeste potrzebny numer telefonu, tylko dowolny string jednoznacznie
identyfikujacy abonenta; zebym mogl go wyfiltrowac, gdy spamuje, lub w inny
sposob zakloca prace usente/internetu/etc. [3]

najlepiej w nntp-posting-host

na razie trzeba filtrowac/kancelowac cale miasto [2]

robert
[1] wole srednik
[2] dlaczego nie...
[3] bylo to juz dyskutowane _tyle_ razy i nic, wiec z mojej strony eod

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
                                  Basically, it is as simple as that.