Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Maciek Dobrzański (macko_at_pds.net.pl)
Data: Sat 24 Oct 1998 - 23:59:05 MET DST

Wojtek Sylwestrzak napisał(a) w wiadomości: <70t833$i59
>a po co mialbym klamac ? przeciez to czy jestem w domu czy nie to moja
>sprawa.

No wlasnie. Po co wiec to upubliczniac przez wystawianie logow do wgladu
przez kazdego.

>a jak sie loguje z uczelni, to widac, ze jestem na uczelni, czy to tez
>jest naruszenie mojej prywatnosci ?

To jest nieco inna sytuacja, czy nie uwazasz?

>nie do kazdej sprawy warto od razu angazowac prokuratora.
>czesto duzo czasu mozna oszczedzic zalatwiajac to samemu.

To sie nazywa wlasnie samosad. Normalnie udajesz sie (wysylasz list) do jego
providera, ktory zabiera takiemu komus konto (dostep). W przypadku TPSA nie
ma takiej mozliwosci, wiec udajesz sie do prokuratury, ktora sprawe
zalatwia. Albo ktos zlamal prawo i nalezy go scigac, albo daj sobie spokuj,
bo Ty bedziesz lamac prawo przesladujac kogos. Howgh!

>Co masz konkretnie na mysli ?

O jeju, no zamiast goscia powiesic na drzewie, ukrzyzowac, albo zawiezc do
Oswiecimia pod prysznic, bedziesz mu wydzwanial po nocach. Tak czy tak
postepujesz nie zgodnie z prawem i to Ty mozesz zostac potem oficjalnie
skazany przez wlasciwy organ panstwowy, bo ten na ktorym sie teraz wyzywasz,
bedzie madrzejszy od Ciebie i przedstawi prokuraturze Twoje wyczyny.

--
Bye,
Macko