dejanews.com.pl ???

Autor: Rafał Jankowski (NOSPAMprezydent_at_innocent.com)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 18:40:22 MET DST

Czemu nie ma w Polsce jakiegoś serwisu wyszukiwawczego do niusów? Przecież
jak na wielu serwerach leżą sobie posty nawet od kwietnia to chyba nietrudno
byłoby uruchomić programik który by przeszukał całe dostępne archiwum news
(powiedzmy tylko z domeny pl). Kiedyś czytałem, że podobną funkcję będzie
oferować polski infoseek, ale zdaje się, że nic z tego nie wyszło. Wiem, że
jest www.dejanews.com, ale to jest dosyć wolne, próbowałem też skorzystać z
http://news.mimuw.edu.pl/newsarchive/ , ale tam wyszukiwanie chyba nie
działa, a nawet jak kiedyś działało to pewnie tylko można było przeszukiwać
grupy tam archiwizowane, a nie wszystkie dostępne na news.mimuw.edu.pl

--
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>
Remove NOSPAM when REPLY