iname (bylo: Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 16:59:04 MET DST

Dnia 22 Oct 98 o godz. 14:17, Robert Richard George 'reptil napisal(a):

> Buahahaha ;) Miałem już kilkanaście poważnych problemów z ludźmi mającymi
> aliasy w iname. CZasami po prostu przez kilka dni ich aliasy nie działały i
> np. odkładała się u mnie poczta z listy dyskusyjnych do nich. Jakoś nie
> podzielam Twojej opinii ;)
Ja mam aliasa w iname. Pare dni temu wyslalem do siebie list na tego aliasa,
list wyszedl, w logach mojego sendmaila bylo, ze OK ("Message accepted for
delivery"), a listu nie dostalem... Dzisiaj wyslalem znowu, tylko z innego
konta - dostalem. Ki pieron?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl