Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 11:23:10 MET DST

On 98.10.22 Leszek A. Szczepanowski pressed the following keys:

> Czegoś takiego jeszcze nie widziałem :) Żeby ptak kalał
> własne gniazdo. Nie żebym był złośliwy, ale poprzednie
> miejsce pracy Michała (t.j. redakcja Bajtka), też zostało
> rozwiązane/zbankrutowało :))

Efekt ,,polityki firmy'' -- np. rozwiązanie dochodowego do ostatniej chwili
C&A, w celu ,,skupienia się na konkurowaniu wyłącznie na rynku poważnym''.
I tak dalej, i temu podobne.

Gadzinka

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--