Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 11:19:32 MET DST

On 98.10.21 Kamil Sumara pressed the following keys:

> Jak sie zabezpieczyc? Ja uzywam uslugi forwardowania poczty w iname,
> ktora jest dosyc niezawodna oraz godna zaufania (stabilniejsza od
> wielu polskich prowajderow).

Buahahaha ;) Miałem już kilkanaście poważnych problemów z ludźmi mającymi
aliasy w iname. CZasami po prostu przez kilka dni ich aliasy nie działały i
np. odkładała się u mnie poczta z listy dyskusyjnych do nich. Jakoś nie
podzielam Twojej opinii ;)

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--