Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 22:00:00 MET DST

In article <19981021175523.B3506_at_reptile.eu.org>, Robert Richard George
'reptile' Wal wrote:
>On 98.10.21 Rafal Maszkowski pressed the following keys:
>Eee... Nie wiem, czy pamiętasz (np. z obliczeń robionych w PDi), ale dane
>na temat liczby godzin spęczonych przez jednego pacjenta są różne na
>terenie różnych miast i generalnie w dość bogatym mieście jak wawa
>statstyki były wyższe. Zastanawiam się właśnie, jak to będzie wyglądać w
>innych miastach.

miasto pol/osobe h/os h/pol
Lodz 47 11.1 0.24
Warszawa 75 14.8 0.20
Bydgoszcz 89 19.9 0.22
Torun 68 35.9 0.53

Dane za pazdziernik, przeskalowane na caly miesiac (pomnozone przez 31/21).
Torun jest inny zapewne z powodu linii z Netii (wylacznie ryczaltowa oplata za
rozmowy lokalne w 98 r.). Reszta ma bardzo podobne srednie czasy trwania
polaczen, Warszawa ma rzeczywiscie wiecej h miesiecznie na osobe i polaczen niz
Lodz, ale Bydgoszcz wyprzedza oba miasta. Nie wiem dlaczego, moze rozrzut bo to
mniejszy site, ale nie az tak maly. A moze w B. mniej ludzi ma modem w domu i
dzwonia z pracy, z mniejszym umiarem? Moze roznice w marketingu? Nie mam
pojecia.

Sprobuje zrobic histogramy pokazujace przedzialy, ze np. 6-7 h/mies korzystalo
tyle % userow, a 7-8 h tyle itd.

R.