Re: Czy ISP w Polsce to dobry interes?

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_home.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 20:15:46 MET DST

kupic

>A ja myslalem, ze te firmy zajmuja sie rowniez tworzeniem serwisow
>informacyjnych, forow dyskusyjnych i obsluga poczty eleltrkocznej... ale
>moze sie myle?

Zgadza sie... a te uslugi sa wlasnie dla uzytkownikow... ktos kto wykupuje w
AOL dostep za iles tam $ miesiecznie, dostaje wlasny browser, kilka kont
email, cale tony serwisow informacyjnych robionych tylko dla AOL'owcow
(niedostepnych z poziomu sieci Internet)... I wszystko to stanowi jeden
produkt - konto dostepu u danego ISP...