Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 16:33:25 MET DST

In article <362b2a17.3264153_at_news.ict.pwr.wroc.pl>, Radoslaw Poplawski wrote:
>Niekoniecznie. Ilosc chetnych na dany towar zalezy tez od latwosci jego
>dostania (i od jego ceny - bez TPSA jeszcze oplata dla providera).
>Myslisz, ze gdyby nie 0202122 to byloby dzis tyle samo dzowniacych co bez
>tego numeru?

Gdyby nie istnialy przyczyny z powodu ktorych TP SA oferuje tego rodzaju usluge
to zapewne tak, a moze byloby nawet lepiej. Przyczyna jest bardzo wysoka cena
polaczen lokalnych, spowodowana zakazem zakladania telefonow przez inne firmy.
Dlaczego tak samo lub lepiej? Gdyby ceny byly nizsze to by znikla podstawowa
bariera rozwoju Internetu w Polsce. Inna przeslanka: nie wiem jakie ceny sa w
Czechach albo na Wegrzech, ale tam uzytkownikow Internetu jest kilkakrotnie
wiecej w proporcji do ilosci ludnosci - sa to kraje o podobnym poziomie rozwoju
ekonomicznego jak Polska.

R.