Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 10:12:28 MET DST

On Thu, 15 Oct 1998 19:49:04 +0100, Grzegorz BRZESKI
<gregory_at_webcorp.com.pl> wrote:

>Nie jest to takie proste, TPSA z tego co mnie wiadomo nie zarzadza
>prefixami w PSTN'ie i moim zdaniem niemoga nagle sobie zmienic
>taryfikacji jednego numeru musieliby zmienic taryfikacje calego
>prefiksu, a Ministerstwo Lacznosci tak latwo sie na to nie zgodzi.
>Nalezy pamietac ze prefiks 020 xx xx jest uzywany nie tylko przez TPSA.

Czyzby kazda strefa numeracyjna miala oddzielna grupe numerow 020xxxx
taryfikowanych lokalnie i wedlug drugiej strefy ???
...pozatym jak sobie wyobrazasz kilkanascie numerow dostepowych
chociazby dla webcorporation z powodu wprowadzanych kolejnych wezlow
na terenie kraju ???

Cos mi sie wydaje, ze jednak mozna wprowadzic inna taryfikacje dla
kazdego numeru, tylko ze tepsa tego nie robi, bo sie to jej nie bedzie
oplacalo, woli doic ze swoich abonentow wiecej pieniedzy, bo
konkurencji jest jak na razie malo, a w wielu miejscach nie ma jej
wcale :-(

>Bardzo mozliwe ze TPSA wprowadzi tego typu taryfikacje wraz z
>wprowadzeniem inteligentnych uslug, polecam lekture Teleinfo (sierpien
>lub wrzesien).

no patrzcie, a jednak jest to mozliwe, mimo ze taryfikatory beda
ciagle te same....

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl
http://www.czarne.w.pl

<reklama>
Najstarsze, najbardziej zawodne, najwolniejsze, o najwyzszym
wspolczynniku awaryjnosci centrale telefoniczne, najwiecej
niezadowolonych abonentow, najwyzsze ceny, najnizsza jakosc.
TYLKO U NAS !!!
Telekomunikacja Polska S.A.
Jeszcze dzis zostan naszym abonentem !!!
</reklama>