Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Wojtek Globus (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 10:12:25 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998 06:27:15 GMT, Marek Tarnowski
<taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl> wrote:

>Tak myslisz ? Zysk z 0202122 z powodu ilosci korzystajacych i ich
>wrodzonejskromno-sepo-cwaniako-narzekalnosci jest i bedzie zawsze baaardzo
>niewielki.

...narzekaja, ale korzystaja, wiec chyba zysk jest.
...pozatym wiekszosc polaczen z 0202122 jest generowanych z duzych
miast, czyli przez abonentow zbajdujacych sie stosunkowo blizko
serwera, czyli rzeczywisty koszt tych polaczen jest bardzo niewielki w
porownaniu z zyskami jakie ciagnie z tego tpsa.

>Widze ze co niektorzy nie maja pojecia na czym naprawde zarabia
>tepsa.

polaczenia miedzymisatowe ???
no faktycznie, zarabia, bo zainwestowac w rozbudowe sieci no juz nie
laska, a ja w srodku dnia dzwoniac do Poznania mam ciagle "...kierunek
zajety, kierunek zajety..."

>Internet jest z laski na ucieche, aby wyjsc z twarza i moc powiedziec
>"mamy nawet internet". A naprawde jest to wieelki wrzod na du... oraz nastepny
>powod dla skromno-sepo-cwaniako-narzekajacych aby obrzucac tepse lajnem.

...bo jest to akurat idealny przyklad na to, jak tpsa zdziera z ludzi
i zarabia na zlej jakosc swoich uslug.

Zaszumiona linia, modemy sie nie polaczyly, ale impuls poszedl.

Polaczenia serwane z powodu zlej jakosc lacza, trzeba ftp uruchamiac
od poczatku, bo serwer po drugiej stronie nie umozliwia kontynuacje
sciagania po zerwanych polaczeniu, ale impulsy poszly.

Jedyne co umozliwia linia szanownej tpsa to efektywna predkosc 1/4
znamionowej i to bynajmiej nie z powodu korkow w Internecie, ale
nalicza sie ta sama oplate i tpsa zarabia nie przejmujac sie i nie
martwiac o poprawe jakosci, bo i po co.

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl
http://www.czarne.w.pl

<reklama>
Najstarsze, najbardziej zawodne, najwolniejsze, o najwyzszym
wspolczynniku awaryjnosci centrale telefoniczne, najwiecej
niezadowolonych abonentow, najwyzsze ceny, najnizsza jakosc.
TYLKO U NAS !!!
Telekomunikacja Polska S.A.
Jeszcze dzis zostan naszym abonentem !!!
</reklama>