Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 09:52:32 MET DST

On Thu, 15 Oct 1998 16:48:21 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>Pytanie, czy ktos zna dokladnie prospekt emisyjny TPSA i co sie stanie z
>numerem 0202122 lub oplatami za Internet.
>Zarzad TPSA po wejsciu na gielde bedzie sie musial wykazac ekstra
>zyskami.
>Te na szybko moze wygenerowac nowa taryfikacja numeru 0202122 ( np. x 2

A czy takie posuniecie aby na pewno zwiekszyloby ich zysk? W koncu ja
moge przez sobote i niedziele dac sobie spokoj, w firmie za darmo i
laczem stalym sciagne co mam sciagnac. Jak sie upre - to to co mam
sciagnac sciagne na wezel do firmy, skompresuje i wejde wprost na
modem firmy - pewnie newsy po kompresji z pliku ciut szybciej mi
przeleca jak post po poscie z serwera tepsy... A nastoletnie lebki po
prostu odpadna od zabawy - i forsy NIE BEDZIE. A w ogole policzmy: Ja
oceniam ze miesiecznie tepsa zarabia na mnie ok. 80zl za Internet.
Podniesienie oplaty dwukrotnie powoduje ze do tych 80zl za polaczenie
(niezaleznie z jakim providerem) dochodzi nastepne 80zl - za tyle to
ja mam u innego ISP konto z shelllem, strona www i piecioma
megabajtami quoty plus pare piw na ucieche... Przeciez ze strony tepsy
bylby to najprostszy sposob pozbycia sie pieniedzy!!!

Darek